PL   EN  

Wirtualne biuro

Wirtualne biuro jest usługą pozwalającą korzystać z biura w Łodzi bez konieczności wynajmowania lokalu i pracowników do jego obsługi.

Wirtualne biuro to idealne rozwiązanie dla nowo powstałych firm poszukujących optymalizacji kosztów, dla osób pracujących w miejscu zamieszkania i niechcących rejestrować działalności pod tym samym adresem. Wynajmując wirtualne biuro, nabywasz prawo do rejestracji swojej działalności gospodarczej pod adresem mieszczącym się w centrum Łodzi.

Zarejestruj swoją działalność gospodarczą  pod adresem mieszczącym się w centrum Łodzi

Pakiet

BASIC

  • od 50 zł / miesiąc
  • 600 zł 500 zł / cały rok
  • prestiżowy adres do rejestracji i korespondencji
  • odbieranie korespondencji
  • powiadomienie o korespondencji przychodzącej
  • przechowywanie korespondencji

Pakiet

ADVANCE

  • od 80 zł / miesiąc
  • 950 zł 800 zł / cały rok
  • prestiżowy adres do rejestracji i korespondencji
  • odbieranie korespondencji
  • powiadomienie o korespondencji przychodzącej
  • skanowanie poczty przychodzącej
  • przechowywanie korespondencji

Pakiet

PRO

  • od 160 zł / miesiąc
  • 1920 zł 1600 zł / cały rok
  • prestiżowy adres do rejestracji i korespondencji
  • odbieranie korespondencji
  • powiadomienie o korespondencji przychodzącej
  • przechowywanie korespondencji
  • skanowanie poczty przychodzącej
  • 3h miesięcznie sala konferencyjna do dyspozycji

Kontakt

Zaufało nam naprawdę wielu Klientów. Teraz czas na Ciebie – skontaktuj się z nami. Pomożemy także Tobie.

Formularz kontaktowy

Odtwórz wideo
Odtwórz wideo